понеделник, 26 декември 2016 г.

I ♥ CHRISTMAS TAG ♥

Весела Коледа на всички! Пожелавам ви най-вече здраве и късмет, успех във всичко, с което се захванете, много любов и сбъднати мечти! Днес е 26-ти декември и аз реших да изпълня един коледен таг. Тъй като този, на който попаднах беше отворен аз също го оставям така, за да може всеки, който иска да го направи.

1. Кой е любимият ти коледен цвят?
Любимите ми коледни цветове са зелено, червено, златисто и бяло. Зеленото и червеното свързвам със бодливата зеленика, която е част от коледният венец. Червеното свързвам също и със Кока-Колата, защото всички знаем, че щом вече в рекламата присъства Дядо Коледа и ''онзи'' камион, значи Коледа е тук. Златистото свързвам със звездите, по-точно с Витлеемската звезда, а бялото свързвам със снега.

 2. Koй е любимият ти коледен филм?
По традиция всяка Коледа гледам 5те части на ''Сам вкъщи''. Други коледни филмчета, които също харесвам са ''Елф'', ''Космическа Коледа'' и ''Полярен експрес''.

3. Коя е любимата ти коледна песен?
Не е само една, но едни от най-любимите ми са на Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You, на Dean Martin - Let it Snow и на Train - Shake Up Christmas.

4. Най-очакваната коледна традиция?
Разбира се, че приготвянето на коледната трапеза.

5. Истинско или изкуствено е дървото ти?
Изкуствено. Никога не бих желала да си купя отсечено дръвче или такова в саксия.

6. Пижама или шикозна рокля за коледната вечер?
Ако присъствам на някакво официално събитие на коледната вечер ще избера роклята. Ако съм си вкъщи бих избрала топли и удобни дрехи.. но пижама не.

 7. Кога отваряш подаръците си - на Бъдни вечер или на Коледната сутрин?
Би трябвало подаръците да се отварят сутринта на Коледа, но аз съм си доста нетърпелива и си ги отварям на Бъдни вечер.

8. Вярваш ли в Дядо Коледа?
Всички знаем, че белобрадият старец е само в приказките и филмите, но винаги, когато чета или гледам нещо свързано със Дядо Коледа вярвам, че той наистина съществува.. някъде там в Лапландия.

9. Какво е коледното ти желание?
Всичките ми близки и приятели да са здрави и щастливи! От това според мен по-важно няма!

10. Правила ли си някога джинджифилова къщичка?
Все още не съм правила, но за в бъдеще ще се постарая, защото ми се струва дoоста интересно и вкусно. Мммм.. :)

11. Каква е мечтаната ти коледна дестинация?
По традиция винаги празнувам в моят роден град, но бих желала някой път да прекарам коледните празници в Париж, Ню Йорк или Турция (Анталия).

12. Кое обичаш повече - да даваш или да получаваш подаръци?
Малко труден въпрос, но обичам и двете.

13. Можеш ли да изброиш всички елени на Дядо Коледа?
Не.. знам си само Рудолф, Комета и Купидон. 

14. Какво е любимото ти коледно ястие или лакомство?
Меденки, сармите на баба и топлият горещ шоколад. 💙


XOXO Liya <3















Няма коментари:

Публикуване на коментар